Retur og reklamasjon

Hvis du har kjøpt varer med Black Friday rabatt og ønsker å bytte varen skal du gjøre følgende:

Legg inn en ny bestilling i den størrelse/ farge du ønsker. I varekurven er det et kommentarfelt og her skriver du “Black Friday bytterabatt”. Kommentaren vil stoppe bestillingen og på denne måten kan vi rette i prisen på din nye bestilling sånn at du får samme Black Friday rabatt som du hadde på forrige bestilling. Vi trekker ikke beløpet før vi sender varen, så vi vil nedregulere beløpet som trekkes fra kortet ditt. 

Vi vil alltid tilbakebetale beløpet for varen som du sender retur. 

100 dagers returrett på alt
Det er en 100-dagers full returrett for alle varer – inkludert rabatterte varer og restpartier.

Bytte
For å få varen i en annen størrelse eller modell, må du gjøre en ny bestilling i nettbutikken. Varer som ikke passer, må returneres. Se hvordan nedenfor.

Retur
Alle varene som returneres til oss i ubrukt tilstand behandles så snart som mulig. Det blir laget en kreditnota og pengene returneres til betalingsalternativet som ble brukt ved bestilling.

Refusjon
Pengene returneres til betalingsalternativet som ble brukt til betalingen.

Emballasje
Varen må være ubrukt og helst i originalemballasje. Gjenstanden må pakkes i en pakkepose/eske med påført returetikett.
Sko må være i den originale skoesken/emballasjen og pakket i en pakkepose/eske med returetiketten påført. Forsendelsen må være forsvarlig pakket.

Returetikett
Vi har vedlagt en returetikett i bestillingen din, som koster 149 kroner å bruke. Returfrakten trekkes fra beløpet som refunderes.

Retur av flere ordrer
Varer fra flere forskjellige ordrer kan sendes sammen i én pakke. Husk å legge ved følgesedlene fra alle ordrene i pakken og bruk bare én returetikett. På den måten betaler du bare en returfrakt på 149 kroner.

Leveringssted
Pakken må leveres til et PostNord utleveringssted.

Reklamasjon
Før eventuelle reklamasjoner og feilsendinger returneres, må du sende en e-post til oss på info@billige-arbeidsklaer.no. Husk å legge ved et bilde og informasjon om reklamasjonen slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte.

Nei, vi har vedlagt en returetikett i esken, som koster 149 kroner å bruke. Returfrakten trekkes fra returbeløpet.

Hvis du bruker den vedlagte returetiketten, må returpakken leveres inn til et PostNord-utleveringssted.

Vi har vedlagt en returetikett i esken, som koster 149 kroner å bruke. Returfrakten trekkes fra returbeløpet.

Hvis du ikke har returetikett, kan du få en tilsendt på e-post, hvis du kontakter oss på e-post, chat eller telefon.

Varer fra flere forskjellige ordrer kan sendes sammen i én pakke. Husk å legge ved følgesedlene fra alle ordrene i pakken og bruk bare én returetikett. På den måten betaler du bare for en returfrakt på 149 kroner.

En returpakke må ikke veie mer enn 20 kg. Hvis den gjør det, bør den deles opp i flere pakker. Hvis du trenger ekstra returetikett for dette, kan du kontakte oss på e-post, chat eller telefon, så sender vi deg en eller flere returetiketter.

Hvis varen er ubrukt og med originaletiketten, trenger den ikke å være i originalemballasjen. Varen må bare å pakkes skikkelig når du returnerer den til oss.

Vi har en 100-dagers returrett på alle varer – inkludert gaver.

Hvis du vil bytte en gave, er det bare å returnere den til oss. Varen må være ubrukt og ren. Fyll ut returseddelen og bruk returetiketten som lå ved i pakken da vi sendte den. Hvis du ikke har mottatt papirene med gaven, er det viktig at du legger ved en lapp med ordrenummeret i returpakken slik at vi kan finne bestillingen i systemet vårt. Hvis du trenger en returetikett, kan vi sende deg en via e-post. Les mer om retur her.

Vi refunderer pengene til den betalingsmåten som ble brukt ved bestillingen. Du må bestille den nye varen i nettbutikken som en ny bestilling.

Dessverre kan vi ikke refundere pengene til et annet kort eller kontonummer. Du må derfor avtale med giveren hvordan dere ordner oppgjøret.

Dessverre tilbyr vi ikke henting av returpakker på forretningsadresser.

Pakken må leveres til et PostNord utleveringssted.

Hvis du mottar en skadet pakke, må du enten nekte å ta den i mot eller ta bilder av pakken på stedet der den blir utlevert. Hvis den leveres på avtalt sted eller på adressen, ta bilder av pakken så snart du ser at den er skadet. Ta deretter kontakt med oss via e-post og legg ved bilder av pakken slik at vi kan lage en klagesak.

Det er ikke noe problem. Returavdelingen finner bestillingen din basert på returetiketten.

Hvis du har sendt varer fra flere bestillinger i samme pakke, men glemt å legge ved pakksedlene, kan du kontakte oss på e-post, chat eller telefon, slik at vi kan opprette en retursak.

Hvis du har kjøpt en vare med rabatt og vil bytte varen til en annen størrelse, gjør du følgende:

Returner varen du ikke vil ha. Se øverst på denne siden hvordan dette gjøres.

Lag en ny bestilling i nettbutikken med den størrelsen du ønsker. Legg ved en kommentar til ordren, f.eks. "Bytte av vare på kampanje". Deretter behandler vi ordren manuelt i systemet vårt og justerer prisen på den aktuelle varen. Vi belaster ikke kjøpesummen før vi sender ordren, så vi nedgraderer beløpet vi trekker fra kortet ditt til den opprinnelige tilbudsprisen.
Det er en gratis fraktkode på returinformasjonen din som du finner på lappen i pakken sammen med følgeseddelen. 

Du vil få tilbake beløpet du betalte for varen når du returnerer den. Hvis du bruker returetiketten, trekker vi fra 149 kroner som det koster å bruke den.

Hvis du vil kansellere en ordre, kan du kontakte kundeservice via e-post, chat eller telefon. Bruk gjerne ordet ""avbestilling"" når du skriver til oss slik at vi kan prioritere din henvendelse.

Dessverre kan vi ikke garantere at vi får tid til å stoppe ordren din før den blir sendt. Hvis den allerede er sendt, kan vi ta pakken i retur og lage en kreditnota. Da vil du få pengene tilbake som beskrevet her."

Kan vi hjelpe med noe?