Min konto

Når du er logget inn på kontoen din, kan du se bestillingene dine og statusen på "Min side".

Du kan også bruke funksjonen "Finn ordre" her.

Skriv inn e-postadressen og bestillingsnummeret ditt, så vil du kunne se din ordrestatus, dvs. når forsendelsen forventes å bli sendt eller om bestillingen allerede er sendt.

Du kan lage din egen favorittliste ved å trykke på stjernen ved siden av produktene du vil merke som favoritt. Du trenger ikke være logget inn.

Deretter finner du favorittlisten din ved å klikke på stjernen øverst til høyre. Fra favorittlisten kan du enkelt legge til produkter i handlekurven og legge inn en bestilling.

For å kunne lagre varer i kurven, må du være logget på kontoen din. Du lagrer varene i kurven ved å legge dem til, akkurat som om du skal kjøpe dem.

Når du logger på neste gang, vil varene være synlige i kurven, med mindre de er utsolgt.

Vi reserverer varen for deg når du bestiller.

Det er to måter å lage nytt passord for kontoen din.

- Trykk på "glemt passord". Innen ti minutter vil du motta en e-post med en lenke for å opprette et nytt passord.

- Hvis du er logget inn, kan du trykke på "Min side" og redigere kontoinformasjon.

Hvis du fremdeles har problemer, er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss via chat, e-post eller telefon.

Trykk på "glemt passord". Innen ti minutter vil du motta en e-post med en lenke for å opprette et nytt passord.

Hvis du fremdeles har problemer, er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss via chat, e-post eller telefon.

Prøv å opprette en ny kode for kontoen din.

Trykk på "glemt passord". Innen ti minutter vil du motta en e-post med en lenke for å opprette et nytt passord.

Hvis du fremdeles har problemer, er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss via chat, e-post eller telefon.

Du kan bare ha én pålogging pr. epost-adresse.

Du kan få tilgang til kontoen din ved å lage en ny kode.

Trykk på "glemt passord". Innen ti minutter vil du motta en e-post med en lenke for å opprette et nytt passord.

Hvis du fremdeles har problemer, er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss via chat, e-post eller telefon.

Hvis du trenger å endre e-postadressen din, kan du kontakte kundeservice via chat, e-post eller telefon.

Kan vi hjelpe med noe?